Skip to content
  • Verkkosivustot
    • Verkkokaupat
  • Digimarkkinointi
    • Hakukoneoptimointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sisällöntuotanto
      • Sisältömarkkinointi
    • Meta- eli somemainonta
    • Google-mainonta
    • Sisältömarkkinointi
    • Markkinointi- ja brändiviestintä
    • Mediaviestintä
    • Vastuullisuusviestintä
    • Analytiikka
  • Koulutukset
    • SEO-sisällöntuotannon koulutus
  • Ajankohtaista
    • Webinaarit
    • Lataa opas
  • Referenssit
  • Yritys
    • Yhteys

Tulo Digian tarina

Seoptimi / Etusivu / Yritys

Ensin oli Seoptimi Oy

Ensin tosiaan oli Seoptimi, vai pitäisikö sittenkin sanoa, että aivan ensin oli Visioita. Visioita oli Marin toiminimi silloin, kun Mari ensimmäisen kerran alkoi toimittaa asiakkaille lukija- ja hakukoneystävällisiä sisältöjä.

Työmäärän kasvaessa ja tekijöiden lisääntyessä alkoi olla ajankohtaista perustaa osakeyhtiö, jossa voisivat olla osakkaana koko liiketoiminnan keskeisimmät kehittäjät. Marin lisäksi kehitys- ja johtotehtäviin tulivat Ulla ja Samuli.

Lue lisää…

Keskityimme sisältöjen suunnitteluun, tuotantoon sekä sisältöjen vaikuttavuuden mittaamiseen ja analysointiin. Vuosien aikana onnistuimme luomaan toimivan konseptin, jota pystyimme ammattiylpeydellä esittelemään.

Yritysmaailman monimuotoisuus on ollut meille henkilökohtaisessakin elämässä tuttua. Siksi kykenimme tarttumaan toimissamme juuri olennaisiin asioihin. Toimenpiteissä olemme aina pyrkineet asiakkaidemme myynnin edistämiseen, yrityksen tunnettavuuden lisäämiseen ja brändin vahvistamiseen.

Seoptimi – viestintäpalvelu- ja sisällöntuotantotoimisto

Vuosien saatossa Seoptimin toiminnassa oli monenlaisia vaiheita, mutta yksi säilyi – intohimo asiakkaiden auttamiseen. Hakukoneoptimoinnista ja sisällöntuotannosta palvelut laajenivat viestinnän eri osa-alueille.

Markkinoinnin ja viestinnän palveluiden lisäksi asiakkaamme alkoivat yhä useammin kaivata myös strategisia ja liikkeenjohdollisia palveluita, joten niitä lähdettiin tekemään uuden yhtiön alla. Tulo Partners palvelee asiakkaita nykyisen Tulo Digian rinnalla, joten meillä on kasvaville ja kehittyville yrityksille laajat palvelut kaikenlaisiin tavoitteisiin.

Lue lisää…

Yhä edelleen tuotamme laadukasta, näkyvää, tarvittaessa myyvää sekä hakukonenäkyvyyttä parantavaa sisältöä. Lopputuloksessa kuuluu aina asiakkaan oma ääni ja yrityksen ydinviestit.

Koulutamme yrityksiä parantamaan omaa viestintää ja löytämään sisällöntuotannon vahvuudet. Ohjeistamme, kuinka hakukoneista otetaan mahdollinen hyöty irti ja miten omaa brändiä voidaan hioa ammattimaiseen suuntaan pienillä viestinnällisillä toimenpiteillä.

Seoptimista Tulo Digiaksi

Koska Seoptimin nimi viittaa vahvasti hakukoneoptimointiin ja kuitenkin olemme laajemmin digitaalisen markkinoinnin ammattilaisia, halusimme vahvistaa brändiämme myös uuden nimen avulla. Tulo Digia viittaa nyt selkeämmin digitaalisiin palveluihimme, joiden päämääränä on tuottaa asiakkaillemme lisäarvoa ja sen myötä myös tuloa eli tulosta.

Lue lisää…

Keskitymme palvelemaan asiakkaidemme tarpeita kohdennetusti. Pyrimme todellisuudessa auttamaan yrityksen viestintään ja näkyvyyteen liittyvissä ongelmissa. Teemme työmme suurella sydämellä: pureudumme kaikenkokoisiin työtehtäviin yhtäläisellä innokkuudella ja intohimolla.

Myyntitilanteissa pyrkimyksenämme on aina toimia asiakkaamme parhaaksi, vaikka jokin toinen ratkaisu voisi hyödyttää meitä enemmän. Asiakas saa meiltä aina asiakaskohtaisesti harkitun tarjouksen, jonka toteutuksessa ei tule yllätyksiä. Laskutamme vain siitä, mistä on etukäteen sovittu.

Ajankohtaista

Tekoäly tarjoaa yrittäjälle tehokkuutta ja uusia mahdollisuuksia

Tekoäly tarjoaa yrittäjälle ainutlaatuisen tilaisuuden tehostaa toimintaa, kehittää markkinointia ja vapauttaa aikaa tärkeimpiin tehtäviin. Se toimii älykkäänä kumppanina päätöksenteossa sekä ideoinnissa. Oikein hyödynnettynä tekoäly voi nostaa yrityksen tehokkuuden ja luovuuden aivan uudelle tasolle. Tekoäly ei kuitenkaan ole virheetön, joten sen antamia tuloksia pitää osata myös tulkita oikein.  Miten yrittäjä voi hyödyntää tekoälyä? Tekoäly on kuin […]

Mihin strategista markkinointia tarvitaan?

Markkinoinnilla pyritään lisäämään yrityksen myyntiä ja tunnettavuutta sekä kasvattamaan liikevaihtoa brändiä vahvistamalla. Menestyvän markkinoinin pohjalla on aina pitkäjänteinen, strateginen lähestymistapa, jonka tehosteena toimivat nopeita tuloksia tuottavat taktiset toimenpiteet. Strateginen markkinointi toimii vankkana pohjana Strateginen markkinointi on vahvaa ja vankalle perustalle rakennettua yrityksen strategiaan pohjautuvaa markkinointia. Strategisen markkinoinnin toimenpiteiden vahvuus ja vaikuttavuus perustuu siihen, että sitä […]

Tehot irti verkkosivustosi sisällöistä!

Kirjoititko vetävän blogin verkkosivustollesi, mutta nyt tuntuu että juuri kukaan ei sitä käy lukemassa? Voi tuntua haasteelliselta saada oma ääni kuulumaan verkossa, jossa ihmisten huomio on jatkuvan kilpailun kohteena. Lue tästä vinkit, miten tavoitat blogillesi lukijoita ja kuinka voit lisätä liikennettä omalla kotisivullasi. 1. Optimoi tekstisi hakukoneita varten Optimoi tekstisi oikeille hakusanoille Googlea ja vastaavia […]

TIEDOTE 22.10.2024

Olemme kuluneen vuoden aikana jatkokehittäneet vahvasti liiketoimintamme visiota, strategiaa sekä tarjontaamme ja laajentaneet yhtiömme asiantuntijajoukkoa. Jatkossa tarjoamiemme palveluiden keskiössä ovat strateginen ja taktinen markkinointi, viestintä ja myynti sekä niiden johtaminen. Näitä olemme soveltuvin osin tarjonneet jo jonkin aikaa. Kehityksen rinnalla Seoptimi Oy:n nimi on muuttunut Tulo Group Oy:ksi 18.10.2024 alkaen. Seoptimi jatkaa edelleen yhtiön aputoiminimenä. […]

Kaikki irti verkkokaupan näkyvyydestä – Panosta kategoriakuvauksiin!

Kategoriakuvaukset helpottavat verkkokaupassa asioivien navigointia. Tämän lisäksi kategoriakuvauksella on keskeinen rooli hakukoneoptimoinnissa. Kategoriakuvausten tekstit kannattaakin ehdottomasti kirjoittaa paitsi käyttäjää, myös hakukonetta ajatellen. Optimoidut kategoriatekstit lisäävät liikennettä verkkokaupassa ja johdattavat asiakkaat helpommin uusien tuotteiden äärelle. Mitä tarkoittaa verkkokaupan kategoriahierarkia? Verkkokauppojen tuotteet on tavallisesti jaettu hierarkkisiin pää- ja alakategorioihin, joiden avulla verkkokauppaan suuntaavien on helpompi hakea kaipaamiaan […]

Miten erottua kilpailijoista?

Valtaosa ostopäätöksistä tehdään tänä päivänä netissä. Taistelu hakukonetulosten kärkisijoista on kovaa ja mikäli yritys ei ole ymmärtänyt satsata oikeisiin hakusanoihin, kilpailijat ovat jo askeleen edellä. Mutta miten pieni tekijä voisi pärjätä digitaalisen ympäristön hektisessä maailmassa ja kuinka löytää etulyöntiasema kilpailijoihin nähden? Avaimet siihen tarjoaa kilpailija-analyysi yhdistettynä vahvaan hakukoneoptimointiin. Hyvin harva yritys on monopoliasemassa ja käytännössä […]
X
X
SULJE

Oulu

Kahamutka 20 B
90540 Oulu
Varaa aika

Helsinki

Mannerheimintie 109
00280 Helsinki
Varaa aika

Etusivu
Digimarkinointi
Hakukone­optimointi
Meta- eli somemainonta
Google-mainonta
Sisältömarkkinointi
Markkinointiviestintä

 

 

Mediaviestintä
Vastuullisuus­viestintä
Sisältö­markki­nointi
Analytiikka
Ajan­kohtaista
Yritys
Yhteys

Tietosuojaseloste

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}