Skip to content
  • Verkkosivustot
    • Verkkokaupat
  • Digimarkkinointi
    • Hakukoneoptimointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sisällöntuotanto
      • Sisältömarkkinointi
    • Meta- eli somemainonta
    • Google-mainonta
    • Sisältömarkkinointi
    • Markkinointi- ja brändiviestintä
    • Mediaviestintä
    • Vastuullisuusviestintä
    • Analytiikka
  • Koulutukset
    • SEO-sisällöntuotannon koulutus
  • Ajankohtaista
    • Webinaarit
    • Lataa opas
  • Referenssit
  • Yritys
    • Yhteys

Lue asiantunti­joittemme artikkeleita

Seoptimi / Etusivu / Ajankohtaista | blogi | uutiset | tiedotteet

Aina askeleen edellä

Tervetuloa Seoptimin Ajankohtaista-palstalle, jossa jaamme alamme oivallukset ja parhaat käytännöt. Kerromme ajankohtaisista asioista ja töistä, joita olemme tehneet asiakkaillemme. Tarjoamme kattavan katsauksen viestinnän ja markkinoinnin maailmaan.

Rajaa hakua

Mikä on sisällöntuottajan tärkein ominaisuus?

Sisällöntuottajan työ on monipuolista ja vaihtelevaa. Sisällöntuottaja tuottaa visuaalista, audiovisuaalista tai tekstisisältöä verkkosivustolle tai muualle verkkoon. Paneudun tässä blogitekstissä tekstisisällön tuottajan ominaisuuksiin. Kuten jokainen sisällöntuottaja myös tekstisisällöntuottaja pääsee työssään tutustumaan erilaisiin yrityksiin, ihmisiin, ilmiöihin ja ajatuksiin, joten sisällöntuottaminen on paljon muutakin kuin pelkkä kirjoitusprosessi. Sisällöntuottaja tuottaa ja editoi Tuotatko yrityksen sisällä sisältöä blogiin tai muualle […]

Mikä ihmeen ostopolku?

Ostopolku on nimensä mukaisesti polku, jonka asiakas kulkee ostaessaan palvelun tai tuotteen. Polku voi olla fyysinen tai digitaalinen. Tai molempia. Kun markkinointi on onnistunutta, ja se kohtaa asiakkaan tarpeen kanssa, markkinointipolulta on lyhyt matka ostopolulle. Ostopolkua suunnitellessa on tärkeää huomioida, että polku on tallattu sellaiseen metsää, jossa on vaikeaa, miltei mahdotonta eksyä muille poluille. Kuitenkin […]

Asiakkaan tunteminen ja asiakassegmentointi

”Asiakassegmentointi pitäisi tehdä kunnolla”, digimarkkinointiin erikoistunut asiantuntija toteaa palaverissa yrityksen edustajille. Asiantuntija jatkaa kysymällä, ketkä ovat yrityksen asiakkaita ja mitä kautta ihmiset päätyvät heille asiakkaiksi. Yrityksen edustajat katsovat toisiaan ja sanovat, että myyvät kaikille vauvasta vaariin. Jokainen, joka haluaa ostaa, on asiakas. Heillä ei ole selkeää kuvaa siitä, mitä kautta asiakkaat löytävät heidät. Edellä kuvattu […]

Mitä on sisältömarkkinointi? Löytävätkö asiakkaat teidät hakukoneista?

Kohdentuuko markkinointinne oikein? Oletteko somessa, mutta aika päivittämiseen on kortilla? Olisiko teillä aiheita blogiin, mutta kuka ne kirjoittaisi? Lue alta, mitä on sisältömarkkinointi ja miten voitte tehdä sitä itse. Sisältömarkkinoinnin viisi perusperiaatettamme ovat: Kattava hakusana-analyysi Tehokas sisältösuunnitelma Laadukas sisällöntuotanto Some, sähköposti ja markkinoinnin automaatio Yhtenäinen ilme kaikissa digikanavissa Hakusana-analyysi Kaikki lähtee tarkasta hakusana-analyysistä. Sen avulla kartoitetaan […]
X
X
SULJE

Oulu

Kahamutka 20 B
90540 Oulu
Varaa aika

Helsinki

Mannerheimintie 109
00280 Helsinki
Varaa aika

Etusivu
Digimarkinointi
Hakukone­optimointi
Meta- eli somemainonta
Google-mainonta
Sisältömarkkinointi
Markkinointiviestintä

 

 

Mediaviestintä
Vastuullisuus­viestintä
Sisältö­markki­nointi
Analytiikka
Ajan­kohtaista
Yritys
Yhteys

Tietosuojaseloste

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}