Skip to content
  • Verkkosivustot
    • Verkkokaupat
  • Digimarkkinointi
    • Hakukoneoptimointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sisällöntuotanto
      • Sisältömarkkinointi
    • Meta- eli somemainonta
    • Google-mainonta
    • Sisältömarkkinointi
    • Markkinointi- ja brändiviestintä
    • Mediaviestintä
    • Vastuullisuusviestintä
    • Analytiikka
  • Koulutukset
    • SEO-sisällöntuotannon koulutus
  • Ajankohtaista
    • Webinaarit
    • Lataa opas
  • Referenssit
  • Yritys
    • Yhteys

Lue asiantunti­joittemme artikkeleita

Seoptimi / Etusivu / Ajankohtaista | blogi | uutiset | tiedotteet

Aina askeleen edellä

Tervetuloa Seoptimin Ajankohtaista-palstalle, jossa jaamme alamme oivallukset ja parhaat käytännöt. Kerromme ajankohtaisista asioista ja töistä, joita olemme tehneet asiakkaillemme. Tarjoamme kattavan katsauksen viestinnän ja markkinoinnin maailmaan.

Rajaa hakua

Yrityksen sisäinen viestintä – rakenna toimiva viestintäkulttuuri

Sisäinen viestintä on jokapäiväistä yhteyttä ja kommunikointia. Yrityksen sisällä viestitään koko ajan paljon. Mitä enemmän väkeä on, sitä isompi on sisäisten viestien määrä. Ja usein määrä korreloi väärinkäsitysten ja hukkuneiden viestien kanssa. Onneksi näin ei ole pakko olla. Yrityksen sisäistä viestintää voi kehittää. Ja kannattaa kehittää. Viestintä luo parhaimmillaan hyvää yhteishenkeä ja lisää sitä kautta […]

Yrityksen viestintä rakentaa luottamusta

Millainen merkitys yrityksen ulkoisella viestimisellä on asiakkaiden luottamuksen herättämiseen ja ostopäätöksen tekemiseen? Entä siihen, että asiakkaat ylipäätään kiinnostuvat yrityksen tuotteista tai palveluista? Ulkoinen viestintä lähtee rakentumaan erilaisten osa-alueiden pohjalta ja muodostuu aina jonkinlaiseksi, joko suunnittelun tai suunnittelemattomuuden seurauksena. Yritys viestii joka tapauksessa aina ulkopuolelle. Tahtoipa tai ei. Yrityksen viestintä herättämässä tarpeen Yrityksen palvelut tai tuotteet […]

Voitko hyvin työssäsi?

Kesäkuussa keskitymme hyvinvointiin, sekä itsemme että toistemme. Tämän kuun blogissa Riina pohtii työhyvinvoinnin merkitystä. Hyvinvointi on kaiken ydin niin työelämässä kuin työn ulkopuolellakin. Koska useimmat meistä viettää suurimman osan ajastaan töissä, sen sujuminen heijastuu aina kaikkeen muuhunkin tekemiseemme sekä myös lähipiiriimme. Se, että tykkää omasta työstään, ei aina kerro siitä, voiko töissä hyvin. Siihen nimittäin […]

Työhyvinvointi ratkaisee yrityksen menestymisen

Työhyvinvointi ja yrityksen menestyminen kulkevat tutkimusten mukaan käsi kädessä. Yrityksissä, joissa tehdään vahvaa tulosta, pidetään huolta myös henkilöstön työhyvinvoinnista. Voi olla niin, että yritys menestyy, kun sillä on varaa kehittää asioita, joilla on positiivinen vaikutus hyvinvointiin. Toisaalta voi olla niinkin, että kun työhyvinvointi otetaan kehityskohteeksi, sillä on vaikutuksia yrityksen menestymiseen markkinoilla. Työhyvinvointi on niin työntekijän […]

Sisäinen kriisiviestintä ratkaisee paljon

Yritys on yhtä kuin henkilöstönsä ­– älä unohda heitä kriisin aikana Usein kriisin sattuessa havahdumme siihen, että viestintä ihmisten välillä on tärkeää ja sen onnistuminen toiminnan edellytys. Kuitenkin avoimeen viestintään ja hyvään vuorovaikutussuhteeseen tulee panostaa aina. Sillä hyvä ilmapiiri ja luottamukselliset välit ratkaisevat lopulta sen, miten kriisi saadaan hoidettua. Onnistunut sisäinen kriisiviestintä saattaa pelastaa yrityksen. […]
X
X
SULJE

Oulu

Kahamutka 20 B
90540 Oulu
Varaa aika

Helsinki

Mannerheimintie 109
00280 Helsinki
Varaa aika

Etusivu
Digimarkinointi
Hakukone­optimointi
Meta- eli somemainonta
Google-mainonta
Sisältömarkkinointi
Markkinointiviestintä

 

 

Mediaviestintä
Vastuullisuus­viestintä
Sisältö­markki­nointi
Analytiikka
Ajan­kohtaista
Yritys
Yhteys

Tietosuojaseloste

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}