Skip to content
  • Verkkosivustot
    • Verkkokaupat
  • Digimarkkinointi
    • Hakukoneoptimointi
      • Hakukoneoptimointi
      • Sisällöntuotanto
      • Sisältömarkkinointi
    • Meta- eli somemainonta
    • Google-mainonta
    • Sisältömarkkinointi
    • Markkinointi- ja brändiviestintä
    • Mediaviestintä
    • Vastuullisuusviestintä
    • Analytiikka
  • Koulutukset
    • SEO-sisällöntuotannon koulutus
  • Ajankohtaista
    • Webinaarit
    • Lataa opas
  • Referenssit
  • Yritys
    • Yhteys

Lue asiantunti­joittemme artikkeleita

Seoptimi / Etusivu / Ajankohtaista | blogi | uutiset | tiedotteet

Aina askeleen edellä

Tervetuloa Seoptimin Ajankohtaista-palstalle, jossa jaamme alamme oivallukset ja parhaat käytännöt. Kerromme ajankohtaisista asioista ja töistä, joita olemme tehneet asiakkaillemme. Tarjoamme kattavan katsauksen viestinnän ja markkinoinnin maailmaan.

Rajaa hakua

Hakukoneoptimointi on sijoitus, jolta voi odottaa suuria tuottoja

Hakukoneoptimointi eli SEO voi alkuun tuntua isolta investoinnilta, mutta se parantaa merkittävästi yrityksen tunnettavuutta ja näkyvyyttä ja verkossa. SEO:n avulla pienikin yritys voi ponnistaa samalle kilpailukentille kuin isommat tekijät. Alkusatsauksen jälkeen SEO-toimenpiteiden ylläpitämien on edullista. Monet toiminnot voidaan hoitaa pienen perehdytyksen jälkeen helposti talon sisäisestikin. Hakukoneoptimoinnin vaikutuksia saattaa olla haastavaa hahmottaa. Lyhyesti sanottuna hakukoneoptimointi on […]

Oikeat hakusanat ratkaisevat näkyvyyden – hakukoneiden huomioiminen verkkosivustolla

Meiltä kysytään usein vinkkejä hakukoneoptimointiin. Kysyjä saattaa olla vähän ymmällään kaiken tiedon edessä eikä osaa oikein tarttua mihinkään konkreettiseen. Sen vuoksi kirjoitankin tämän blogin hakukoneiden huomioimisesta vinkkeineen. Käsittelen orgaanista hakukoneoptimointia. Se eroaa esimerkiksi maksetusta Google-mainonnasta siten, että näkyvyys ei romahda, vaikka yhtäkkiä yrityksellä olisikin se tilanne, että markkinointiin ei ole laittaa rahaa niin paljon kuin […]

Tekoäly hakukoneissa – Mikä muuttuu ja miten käy Googlen?

Chat GPT-tekoälyratkaisun laaja suosio viimeisen reilun parin kuukauden aikana on saanut hakukoneyhtiö-Googlen sekä omaa Bing-hakukonettaan tarjoavan Microsoftin reagoimaan näyttävästi. Ehkä suurin kohu hakukoneiden ympärillä johtuukin siitä, että yli 20 vuotta kestänyt Googlen ylivoimainen markkinajohtajuus hakukonepalveluissa on ensimmäistä kertaa laajemmin kyseenalaistettu. Olemme Seoptimilla luonnollisesti seuranneet tätä kehitystä jo pidemmän aikaa sekä osallistuneet keskusteluun ja kehitykseen. Käyttäjät […]

Mites se tuo teidän SEO?

Hakukoneoptimointi digitaalisen markkinoinnin työkaluna Tuskin kukaan enää väittää, että oma yritys pärjää ilman digitaalista markkinointia. Tämä ajatus minulle tulee mieleen, kun alan kirjoittaa tätä blogia hakukoneoptimoinnista (SEO) digitaalisessa markkinoinnissa. Sitten heti huomaan sekin, että itse asiassa tiedän joitakin yrityksiä, jotka porskuttavat edelleen ilman verkkosivuja ja sometilejä. Mutta ne ovat harvassa. Digitaalinen markkinointi on yksinkertaisesti sitä, […]

Tee SEO-analyysi – ota järkevä suunta verkkosivuston uudistukselle

Jos mielessäsi on joskus käynyt epäilys siitä, että yrityksesi verkkosivusto ei toimi ihan parhaalla mahdollisella eikä edes mukiin menevällä tavalla, lue tämä artikkeli. Jos suunnittelet yrityksesi kotisivujen uudistamista, lue myös silloin tämä artikkeli. Kerromme tässä, mistä kannattaa lähteä liikkeelle! Kattava SEO-analyysi kertoo verkkosivuston vahvuudet ja heikkoudet hakukonenäkyvyyden kannalta. Se antaa selkeät ohjeet siitä, mitä hakukoneoptimoinnin […]
X
X
SULJE

Oulu

Kahamutka 20 B
90540 Oulu
Varaa aika

Helsinki

Mannerheimintie 109
00280 Helsinki
Varaa aika

Etusivu
Digimarkinointi
Hakukone­optimointi
Meta- eli somemainonta
Google-mainonta
Sisältömarkkinointi
Markkinointiviestintä

 

 

Mediaviestintä
Vastuullisuus­viestintä
Sisältö­markki­nointi
Analytiikka
Ajan­kohtaista
Yritys
Yhteys

Tietosuojaseloste

Hallinnoi evästeiden suostumusta
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille mahdollisuuden käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Toiminnalliset Aina aktiivinen
Tekninen tallennus tai pääsy on ehdottoman välttämätön oikeutettua tarkoitusta varten, joka mahdollistaa tietyn tilaajan tai käyttäjän nimenomaisesti pyytämän palvelun käytön, tai yksinomaan viestinnän välittämiseksi sähköisen viestintäverkon kautta.
Asetukset
Tekninen tallennus tai pääsy on tarpeen laillisessa tarkoituksessa sellaisten asetusten tallentamiseen, joita tilaaja tai käyttäjä ei ole pyytänyt.
Tilastot
Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan tilastollisiin tarkoituksiin. Tekninen tallennus tai pääsy, jota käytetään yksinomaan anonyymeihin tilastollisiin tarkoituksiin. Ilman haastetta, Internet-palveluntarjoajasi vapaaehtoista suostumusta tai kolmannen osapuolen lisätietueita pelkästään tähän tarkoitukseen tallennettuja tai haettuja tietoja ei yleensä voida käyttää tunnistamaan sinua.
Markkinointi
Teknistä tallennustilaa tai pääsyä tarvitaan käyttäjäprofiilien luomiseen mainosten lähettämistä varten tai käyttäjän seuraamiseksi verkkosivustolla tai useilla verkkosivustoilla vastaavia markkinointitarkoituksia varten.
Hallitse vaihtoehtoja Hallinnoi palveluita Hallitse {vendor_count} toimittajia Lue lisää näistä tarkoituksista
Näytä asetukset
{title} {title} {title}